116/365

April 27, 2012

My favorite jewelry is deer jewelry..

3 reacties:

{ jolanda } at: April 27, 2012 at 1:50 PM said...

Wow, wat een heerlijk plaatje weer. Er spat een heerlijk sfeertje vanaf wat jij altijd heerlijk weet te pakken met je camera, ik vraag me toch iedere keer weer af hoe je dat voor elkaar krijgt, zo'n klein waasje erover, dat het echt een vintage plaatje is. Super.

Fijn weekend

{ Liefgeval } at: April 27, 2012 at 3:03 PM said...

Dankjewel Jolanda, ik bewerk al mijn foto's in photoshop. Ik vind het moeilijk uit te leggen hoe ik het doe, ik speel gewoon een beetje met 'lagen' tot dat ik het er mooi en lieflijk uit vind zien :). Als je zelf beschikt over photoshop zou je eens kunnen kijken naar tutorials op internet, er zijn er een heleboel te vinden :)!

Anonymous at: April 28, 2012 at 11:31 AM said...

Your photographs are really wonderful

Post a Comment

Thank you ♡

 

 photo blank_zps85608a15.png

© a Deer a Day. Designed by Liefgeval. Powered by Blogger.